Kraj

Rusza planowana na rok kampania polskiej edycji "BusinessWeeka"

Polska edycja "BusinessWeeka" rozpoczyna kampanię reklamową. Jest ona częścią globalnej kampanii "BusinessWeek" Europe & Asia. Europejską kampanię stworzyła agencja BCA....

Polska edycja “BusinessWeeka” rozpoczyna kampanię reklamową. Jest ona częścią globalnej kampanii “BusinessWeek” Europe & Asia. Europejską kampanię stworzyła agencja BCA. W Polsce zaplanowaniem mediów zajęła się Agencja Wydawniczo-Reklamowa “Wprost” (AWR Wprost), wydawca “BusinessWeek. Edycja Polska”. Adaptacja kreacji należy do agencji Adeen Cyber Media. W kreacji zachowowano styl kampanii międzynarodowej. Jej wyróżnikami są przejrzystość, oddziaływanie na wyobraźnię i prowokowanie do skojarzeń. Adeen Cyber Media istnieje od połowy 1999 r., reklamą zajmuje się od br. Realizowała kreacje i animacje komputerowe, spoty telewizyjne, prezentacje multimedialne, grafiki na potrzeby druku (wśród klientów były m.in. Wizja TV, Cyfra Plus, Hachette Filipacchi Polska, Sony Polska, Danone, IDG Polska). Kampania “BusinessWeeka” w Polsce potrwa najprawdopodobniej przez rok. Wykorzystane w niej zostaną tytuły ekonomiczne, “Twój Styl” i “Wprost”. Celem kampanii jest zwiększenie identyfikacji marki “BusinessWeek” oraz prezentacja najważniejszych tematów danego numeru. “Chcielibyśmy, aby nasza sprzedaż, która w tej chwili średnio wynosi ok. 20 tys. egzemplarzy, do końca br. podniosła się do 30 tys.” – powiedziała Jolanta Fudala, zastępca dyrektora wydawniczego polskiej edycji “BusinessWeeka”. Kampania towarzyszy zwiększeniu objętości magazynu z 92 do 100 stron oraz podniesieniu ceny egzemplarzowej z 5 do 6 zł. Poza tym AWR Wprost nawiązała współpracę z nowym Radiem PiN, w którym od 7 października w każdy poniedziałek o godz. 17.45 będzie emitowana audycja “Raport specjalny “BusinessWeeka””. Programy będą powstawać na podstawie materiałów tworzonych przez redakcję polskiej edycji magazynu. W przyszłym roku AWR Wprost być może zwiększy częstotliwość naszej edycji “BusinessWeekaa” z comiesięcznej na cotygodniową. (KP)