Kraj

Teasery zwiastują kampanię reklamową nowego modelu telefonu Nokia

Rozpoczęła się kampania teaserowa związana z wprowadzeniem na rynek nowego modelu telefonu Nokia. Nazwa tego modelu nie jest jeszcze ujawniona....

Rozpoczęła się kampania teaserowa związana z wprowadzeniem na rynek nowego modelu telefonu Nokia. Nazwa tego modelu nie jest jeszcze ujawniona. Teasery, które pojawiły się w prasie (m.in.: “Wprost”, “CKM”, “Playboy”), zachęcają do odwiedzenia strony internetowej www.naznaczeni.pl. Pomysł akcji teaserowej opracował lokalnie dział marketingu Nokii w Polsce. Stronę internetową z konkursem dla konsumentów przygotowała firma K2. Właściwa część międzynarodowej produktowej kampanii reklamowej oparta na działaniach ATL rozpocznie się w połowie października br. i potrwa do końca listopada br. Od strony strategii i kreacji kampanię opracowała agencja Grey Worldwide w Helsinkach, a polski oddział tej agencji zajął się adaptacją materiałów reklamowych. Kampania oparta zostanie na prasie, nośnikach reklamy zewnętrznej i kartach pocztowych, które trafią do kilkudziesięciu pubów w Polsce. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Jak powiedział Grzegorz Możdżyński, dyrektor marketingu Nokii, nowy model telefonu Nokia jest skierowany do ludzi kreatywnych, świadomych swojego stylu, pracujących m.in. w branży reklamowej, marketingowej, public relations. Nowy model zgodnie z wewnętrznymi zasadami Nokii jest pozycjonowany jako telefon z segmentu “moda”. Wysokość budżetu działań reklamowych nie została ujawniona. (PR)