Zagranica

Firma Vauxhall wybrała nowe agencje

Dalsza współpraca agencji Lowe Worldwide z brytyjskim producentem samochodów Vauxhall (część koncernu General Motors) stoi pod znakiem zapytania. Kierownictwo koncernu...

Dalsza współpraca agencji Lowe Worldwide z brytyjskim producentem samochodów Vauxhall (część koncernu General Motors) stoi pod znakiem zapytania. Kierownictwo koncernu podjęło decyzję, że oceniany na 18 mln dol. budżet reklamowy modelu Astra trafi do agencji Delaney Lund Knox Warren & Partners. To będzie druga poważna strata agencji Lowe Worldwide, która należy do sieci Interpublic Group of Cos. Trzy miesiące temu agencja ta straciła budżet innego brandu Vauxhall – samochodu Corsa. Vauxhall Corsa jest teraz obsługiwany przez agencję IPG. Agencja Delaney Lund Knox Warren & Partners jest też konkurentem Lowe w ogłoszonym przetargu na obsługę w roku 2003 nowego samochodu Vauxhall Mariva. Wcześniej też Delaney Lund Knox Warren & Partners przejęła od Lowe brytyjski budżet Burger Kinga.