Kraj

Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek kolejny TV-guide

Wydawnictwo Bauer w przyszłym tygodniu wprowadzi na rynek nowy TV-guide "Magazyn Telewizyjny Kurier TV". 2 października br. Bauer uzyskał od...

Wydawnictwo Bauer w przyszłym tygodniu wprowadzi na rynek nowy TV-guide “Magazyn Telewizyjny Kurier TV”. 2 października br. Bauer uzyskał od spółki KTV (wydawcy zawieszonego tytułu “Kurier TV”) zgodę na wykorzystanie znaku graficznego “Kurier TV” na okładce nowego pisma. Pierwszy numer nowego tygodnika będzie miał nakład 480 tys. egz. Pismo będzie kosztować 1 zł. Ma 40 stron objętości i zawiera repertuar 47 stacji telewizyjnych. Jedna strona reklamowa wewnątrz pisma kosztować będzie 18 tys. zł. “Tyle kosztowała strona reklamowa w “Kurierze TV” i na razie tego nie zmieniamy” – powiedział Dariusz Trzciński, szef biura reklamy prasy telewizyjnej Wydawnictwa Bauer. “Magazyn Telewizyjny” jest skierowany do ludzi młodych, mieszkańców dużych i średnich miast. “Pismo składać się będzie z części repertuarowej i magazynowej. W części magazynowej publikować będziemy teksty, których tematyka będzie dobierana do potrzeb grupy docelowej” – powiedział Maciej Brzozowski, dyrektor PR Media Styl (Grupa Wydawnicza Bauer). Wydawnictwo Bauer ma w swoim portfolio TV-guide’y: “Tele Tydzień”, “To & Owo”, “Super TV”, “Imperium TV” i “Tele Świat”. (PM)