M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joanna Prusińska odeszła ze stanowiska szefa reklamy "Super Expressu"

Serwis Dzienny | 4 października 2002, 00:00

Joanna Prusińska, dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu", złożyła wypowiedzenie, które zostało przyjęte. W "Super Expressie"...

Joanna Prusińska, dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu", złożyła wypowiedzenie, które zostało przyjęte. W "Super Expressie" spędziła osiem lat, przez dwa pierwsze była zastępcą dyrektora biura reklamy i ogłoszeń, przez sześć kolejnych jego szefem. Joanna Prusińska powiedziała, że na jej decyzję wpłynęły duże zmiany w dziale reklamy, które dokonują się w "Super Expressie". Joanna Prusińska przebywa na zwolnieniu. Bezpośrednio po rozstaniu z Media Express nie przechodzi do nowej firmy. Obowiązki szefa reklamy w dzienniku przejął tymczasowo Bogusław Jakubowski, dyrektor finansowy Media Express. Nowy dyrektor biura reklamy i ogłoszeń będzie przyjęty spoza firmy. Kierownictwo Media Express chce mieć czas na spokojny wybór. Wpływy reklamowe dziennika wraz z wydaniem warszawskim w okresie I-VI 2002 r. wyniosły 39,1 mln zł brutto. Były niższe od uzyskanych w analogicznym okresie ub.r. - 54,4 mln zł, i w II półroczu ub.r. - 48,6 mln zł (Expert Monitor). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,