M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paweł Jakubowski został dyrektorem sprzedaży w K2 Internet

Serwis Dzienny | 4 października 2002, 00:00

Paweł Jakubowski został dyrektorem działu sprzedaży agencji interaktywnej K2 Internet. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym w Ogilvy Interactive, będącej internetowym ramieniem...

Paweł Jakubowski został dyrektorem działu sprzedaży agencji interaktywnej K2 Internet. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym w Ogilvy Interactive, będącej internetowym ramieniem agencji reklamowej OgilvyOne. Jakubowski ma 27 lat. Ukończył studia na Wydziale Gospodarki Narodowej (kierunek marketing i zarządzanie) Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Na początku swojej kariery zawodowej pracował we wrocławskiej agencji interaktywnej Internet Designers, gdzie awansował od konsultanta ds. promocji internetowej, poprzez szefa Domu Mediowego Internet Designers, do p.o. marketing managera. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , ,