M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maja Meissner objęła stanowisko group brand manager, retail w Eli Lilly

Serwis Dzienny | 4 października 2002, 00:00

Maja Meissner, która od stycznia br. pełniła w Eli Lilly Polska funkcję brand consultanta odpowiedzialnego za produkt Cialis, została group...

Maja Meissner, która od stycznia br. pełniła w Eli Lilly Polska funkcję brand consultanta odpowiedzialnego za produkt Cialis, została group brand managerem. "Marketing farmaceutyczny fascynuje swoją misją. Jeśli chociażby weźmiemy pod uwagę fakt, iż każda kobieta po menopauzie jest zagrożona osteoporozą i Evista może temu zapobiec, czy też to, że ok. 3 mln mężczyzn w Polsce ma zaburzenia erekcji, a jedynie 150 tys. się leczy i teraz będzie na to Cialis, a moją rolą jest uświadomienie tych faktów lekarzom i pacjentom, to jest co robić w słusznej sprawie i bardzo się z tego cieszę" - mówi Maja Meissner. Obejmując stanowisko group brand managera, Maja Meissner będzie odpowiedzialna nie tylko z strategię dla leku Cialis stosowanego u mężczyzn z zaburzeniami erekcji, ale także za strategię dla grupy produktów Ceclor i Keflex (są to antybiotyki stosowane w zakażeniach bakteryjnych) i leku Evista stosowanego w leczeniu osteoporozy u kobiet. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,