Zagranica

Powstało Europejskie Biuro Reklamy w Internecie

Ponad 1 tys. europejskich firm internetowych połączyło siły, aby stworzyć nowe stowarzyszenie w celu wspierania rozwoju biznesu internetowego. The Internet...

Ponad 1 tys. europejskich firm internetowych połączyło siły, aby stworzyć nowe stowarzyszenie w celu wspierania rozwoju biznesu internetowego. The Internet Advertising Bureau Europe stanowi związek stowarzyszeń firm internetowych z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Belgii, Holandii, Włoch, Irlandii i Szwajcarii. Biura lokalne odpowiadają za ok. 80 proc. dochodów z reklam internetowych w tym regionie. Biuro skupi się na kwestiach regulacji reklamy internetowej, na sprawach związanych z użytkownikami Internetu, włączając w to ochronę prywatności użytkowników. Zajmie się też standaryzacją biznesu reklamowego w Internecie, analizami tego medium, jak również tworzeniem zestawień i raportów. Celem biura jest także edukowanie i informowanie reklamodawców i użytkowników o korzyściach wynikających ze stosowania marketingu interaktywnego.