M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów Fruttis

Serwis Dzienny | 4 października 2002, 00:00

Campina Polska wprowadziła na rynek odświeżoną gamę deseru jogurtowego Fruttis oraz poszerzyła rodzinę produktów Fruttis o dwie nowe linie: Fruttis...

Campina Polska wprowadziła na rynek odświeżoną gamę deseru jogurtowego Fruttis oraz poszerzyła rodzinę produktów Fruttis o dwie nowe linie: Fruttis drink jogurtowy z owocami oraz Fruttis jogurt mocno owocowy. Kampanię reklamową nowych produktów przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO i dom mediowy Media Direction OMD. Jej celem jest poinformowanie konsumentów o nowych produktach, a także wzmocnienie wizerunku marki na rynku. Kampania jest adresowana do kobiet w wieku 22-45 lat, mieszkanek miast. Reklamy będą emitowane do końca października br. na antenie TVP1 i TVP2. Równolegle z reklamą telewizyjną na terenie supermarketów trwają akcje samplingowe i degustacje produktów. Akcję tę prowadzi na zlecenie Campiny agencja Media Focus. Nie ujawniono wysokości budżetu przeznaczonego na tę akcję reklamową. Jogurty Fruttis zajmują średnią półkę cenową. Oprócz tej marki firma sprzedaje w Polsce również jogurty z serii Campina. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,