M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania launchowa domu mody Peek & Cloppenburg

Serwis Dzienny | 4 października 2002, 00:00

Peek & Cloppenburg, międzynarodowy dom mody, otwiera swój pierwszy pełnoasortymentowy sklep firmowy w Polsce. Sklep zostanie otwarty 9 października br....

Peek & Cloppenburg, międzynarodowy dom mody, otwiera swój pierwszy pełnoasortymentowy sklep firmowy w Polsce. Sklep zostanie otwarty 9 października br. w Galerii Mokotów w Warszawie. Za ceremonię otwarcia i działania wprowadzające firmę na polski rynek (PR-owe i marketingowe) odpowiada firma New Communications. Otwarciu sklepu towarzyszy kampania reklamowa w Warszawie, która koordynowana jest wspólnie przez New Communications i niemiecką agencję public relations Merida2. Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, stacje radiowe (m.in. WAWa, Eska, Kolor) oraz dzienniki warszawskie. Nina Kowalewska, szefowa New Communications, nie ujawnia wysokości budżetu Peek & Cloppenburg przeznaczonego na działania związane z wejściem na polski rynek. W asortymencie domu mody Peek & Cloppenburg znajdują się m.in. marki: Boss, Diesel, Joop, Salt & Pepper, Tom Taylor, Yves Saint Laurent. Sklep w Warszawie jest 70. filią firmy w Europie. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,