M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania wizerunkowo-produktowa firmy Mieszko

Serwis Dzienny | 8 października 2002, 00:00

Producent słodyczy Mieszko SA rozpocznie wizerunkowo-produktową kampanię reklamową swoich wyrobów czekoladowych. Kampania rozpocznie się 25 października br. Wysokość jej budżetu...

Producent słodyczy Mieszko SA rozpocznie wizerunkowo-produktową kampanię reklamową swoich wyrobów czekoladowych. Kampania rozpocznie się 25 października br. Wysokość jej budżetu nie została ujawniona. Strategią i kreacją kampanii reklamowej zajmuje się wyłoniona w przetargu agencja reklamowa Opus B. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. "Zamierzamy wypromować markę Mieszko z nowym znakiem graficznym jako grupę wyrobów czekoladowych. Chodzi nam o wzrost świadomości marki Mieszko właśnie jako marki wyrobów czekoladowych. Kampania dotyczy jednocześnie jednego z produktów z grupy pralinek - Klejnotów" - mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu w Mieszko SA. Nowy znak graficzny i nowe opakowania wyrobów czekoladowych Mieszko zaprojektowała agencja reklamowa Opus B. Zmieniony znak Mieszko jest na opakowaniach mocniej niż dotychczas wyeksponowany. Jak powiedział Kmiecik, firma Mieszko SA zamierza umacniać się w segmencie pralinek, który według niego jest w Polsce segmentem rozwojowym. Czekoladki firmy Mieszko w nowej oprawie graficznej mają aspirować do półki produktów premium. "Chcemy odciąć się od masowych produktów zalewających rynek" - mówi Kmiecik. Grupą docelową kampanii reklamowej czekoladek o nazwie Klejnoty są kobiety w wieku 25-45 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkające w dużych miastach. Kampania będzie przebiegać w trzech falach w telewizji i magazynach kobiecych, a potrwa do końca roku. W sieci uruchomiona została nowa strona korporacyjna firmy Mieszko SA autorstwa agencji interaktywnej OS3 Interactive. Oprócz pralinek Klejnoty wśród wyrobów czekoladowych pod marką Mieszko są jeszcze cukierki Michaszki i Trufle oraz galaretki Solo i Duet. Poza tym w portfolio firmy Mieszko SA są jeszcze dwie grupy produktów: cukierki marek Vitto i Zozole oraz wafle marki A'le. Cukierki będę prawdopodobnie wspierane działaniami reklamowymi w przyszłym roku. Nie wiadomo jednak jeszcze, jaka agencja reklamowa zajmie się obsługą tych marek. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,