Kraj

D-Link otwiera biuro w Polsce i planuje działania brandingowe

D-Link, azjatycka firma produkująca sprzęt sieciowy, otworzyła swoje przedstawicielstwo w Warszawie. Firma sprzedawała swoje produkty w naszym kraju od sześciu...

D-Link, azjatycka firma produkująca sprzęt sieciowy, otworzyła swoje przedstawicielstwo w Warszawie. Firma sprzedawała swoje produkty w naszym kraju od sześciu lat, jednak teraz postanowiła zintensyfikować swoje działania – Polska jest dla niej najważniejszym rynkiem zbytu w Europie Środkowo-Wschodniej. W najbliższym czasie firma zamierza wprowadzić na polski rynek nowe produkty, m.in. karty sieciowe do komputerów przenośnych i stacjonarnych, punkty dostępowe i routery – wszystkie urządzenia działające z szybkością 22 Mb/s. Oferta kierowana jest głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Jak zapowiada Roman Napierała, szef warszawskiego oddziału, firma zamierza reklamować swoje produkty przede wszystkim w pismach branżowych (IT) i bezpośrednio poprzez swoje kanały sprzedaży. Na przyszły rok planowana jest też kampania mająca na celu budowanie świadomości marki D-Link. Jej szczegóły nie są jeszcze znane, wiadomo jedynie, że na pewno obejmie ona prasę, a jej celem będzie dotarcie do decydentów w małych i średnich przedsiębiorstwach. (MG)