Kraj

Action przygotowała kampanię dla JTT

Agencja reklamowa Action z Poznania przygotowała kreację i strategię kampanii dla producenta komputerów JTT Computer SA. Jak mówi Marcin Płassowski,...

Agencja reklamowa Action z Poznania przygotowała kreację i strategię kampanii dla producenta komputerów JTT Computer SA. Jak mówi Marcin Płassowski, account & new bussiness manager agencji, głównym celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Adax – brandu komputerów stacjonarnych i notebooków produkowanych przez JTT – i zwrócenie uwagi na wysoką jakość produktów tej marki. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w prasie – obejmuje tytuły branżowe (“Computerland”, “PC World Komputer”), dzienniki ogólnopolskie (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”), tygodniki opinii (“Newsweek”, “Wprost”) i wybrane miesięczniki (“National Geographic”, “Profit”). Działania uzupełniają akcje promocyjne w internecie i radiu. Kampania potrwa przynajmniej do połowy listopada, jej budżet nie został ujawniony. (MG)