Kraj

Leo Burnett Warszawa wygrała prawdopodobnie budżet Commercial Union

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała - jak wynika z nieoficjalnych informacji - przetarg na obsługę fullserwisową grupy Commercial Union...

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała – jak wynika z nieoficjalnych informacji – przetarg na obsługę fullserwisową grupy Commercial Union Polska. Adam Parfiniewicz, członek zarządu Commercial Union odpowiedzialny za marketing firmy, nie skomentował tej informacji. Nie potwierdził jej również Jarosław Ziębiński, managing director w Leo Burnett Warszawa. “Poczekajmy na oficjalny komentarz klienta” – powiedział Ziębiński. Wysokość budżetu reklamowego grupy Commercial Union nie została ujawniona. W przetargu, który rozpoczął się latem br., wzięło udział sześć agencji reklamowych: Testardo-Bates, TBWAWarszawa, NoS/BBDO, Leo Burnett Warszawa, Gruppa 66/Ogilvy oraz Euro RSCG New Europe. W ubiegłym roku grupa Commercial Union wydała na reklamę w telewizji, prasie i radiu 8,5 mln zł (Expert Monitor). (JD, PR)