Zagranica

Oliviero Toscani pracuje nad projektem dla frytek San Carlo Potato Chips

Dawny dyrektor kreatywny Benettona Oliviero Toscani wspólnie z amerykańską agencją reklamową DDB zajmują się przygotowaniem nowej kampanii reklamowej dla frytek...

Dawny dyrektor kreatywny Benettona Oliviero Toscani wspólnie z amerykańską agencją reklamową DDB zajmują się przygotowaniem nowej kampanii reklamowej dla frytek San Carlo Potato Chips w Rzymie. Budżet kampanii to 9,5 mln dol. Nie jest jeszcze jasne, jaką rolę odgrywa Toscani, który opuścił Benettona w 2000 r. po 18 latach współpracy z tą firmą. Projekt jest jednak dla niego bardzo ważny, ponieważ od momentu odejścia z Benettona (i kontrowersyjnej kampanii tej firmy “Death Row”) miał on bardzo niewiele propozycji ze świata reklamy. Od tamtego czasu Toscani preferował prace nad bardziej “kameralnymi” kampaniami (np. dla producenta zegarków Lorenz czy włoskiej sieci handlowej Panorama). Szczegóły projektu dla San Carlo Potato Chips trzymane są w tajemnicy, wiadomo jednak, że z agencją reklamową DDB i Toscanim współpracować ma również weteran włoskiej sceny muzycznej – Roberto Vecchioni. Reklamy frytek San Carlo Potato Chips pojawić się mają w drugiej połowie października – będą to spoty telewizyjne we wszystkich siedmiu sieciach telewizji włoskiej i reklama w prasie w 15 miastach włoskich.