Zagranica

ProSiebenSat 1 promuje serial "Seks w wielkim mieście"

Niemiecka grupa medialna ProSiebenSat 1, właściciel kanału telewizyjnego ProSieben, rozpoczęła promocję amerykańskiego serialu "Seks w wielkim mieście", który jest pokazywany...

Niemiecka grupa medialna ProSiebenSat 1, właściciel kanału telewizyjnego ProSieben, rozpoczęła promocję amerykańskiego serialu “Seks w wielkim mieście”, który jest pokazywany na antenie tej stacji. Promocja ma nie tylko przyciągnąć widzów do popularnego serialu, ale też wpłynąć na pozycjonowanie tego kanału telewizyjnego, jako nowoczesnej i modnej stacji skierowanej do młodych widzów. “Chcemy pokazać, że ProSieben to stacja skierowana do młodych, dynamicznych wodzów” – powiedziała Astrid Adamietz, dyrektor departamentu marketingu ProSieben. Głównym elementem działań promocyjnych jest specjalny event prowadzony przez stację oraz Paramount Home Entertainment i niemieckie pismo kobiece “Amica” w kilku największych miastach Niemiec. Promocję przygotowała agencja SevenOne Club & Shop, wchodząca w skład grupy medialnej ProSiebenSat 1. Vera Engelbart, account manager ds. eventów, projektów rozrywkowych i sponsoringu SevenOne Club & Shop, deklaruje, że ProSeven przygotowuje już kolejne akcje tego typu.