Kraj

Totalizator reklamuje loterie pieniężne Lotek

Totalizator Sportowy ruszył z kampanią reklamową loterii pieniężnych Lotek. Kreację dla tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Red 8, która została...

Totalizator Sportowy ruszył z kampanią reklamową loterii pieniężnych Lotek. Kreację dla tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Red 8, która została wyłoniona w drodze przetargu (startowały w nim również agencje reklamowe PZL i Filmar). Kampania prowadzona jest tylko w telewizji Polsat oraz za pomocą materiałów POS. “Zgodnie z umową podpisaną z telewizją Polsat jesteśmy zobowiązani do przeznaczania 75 proc. budżetu telewizyjnego na reklamę w tej stacji. Umowa ogranicza nam swobodę planowania i zakupu innych kanałów telewizyjnych” – powiedziała Iwona Borkowska, dyrektor marketingu Totalizatora Sportowego. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży kuponów loterii oraz wzmocnienie wizerunku marki Lotek. Kampania potrwa do końca br. Borkowska nie ujawniła wysokości budżetu reklamowego przeznaczonego na tę kampanię. Budżet reklamowy Totalizatora Sportowego na rok 2002 wynosi 30 mln zł. (JD)