Kraj

MindShare Polska przejmuje budżet mediowy Gillette w Polsce

Dom mediowy MindShare Polska przejął od domu mediowego Media Direction OMD obsługę budżetu mediowego koncernu Gillette. Przekazanie budżetu w Polsce...

Dom mediowy MindShare Polska przejął od domu mediowego Media Direction OMD obsługę budżetu mediowego koncernu Gillette. Przekazanie budżetu w Polsce jest efektem przejęcia przez dom mediowy MindShare budżetu mediowego na poziomie globalnym. “W tej chwili trwa tzw. okres przejściowy, kiedy jesteśmy w trakcie zapoznawania się ze strukturą klienta. Zgodnie z instrukcjami międzynarodowymi zajmiemy się obsługą budżetu Gillette przewidzianego na rok 2003. Wszelkimi działaniami mającymi miejsce w roku bieżącym nadal będzie się zajmował dom mediowy Media Direction OMD” – mówi Marek Czarnecki, dyrektor zarządzający MindShare Polska. Budżet kreatywny Gillette w Polsce jest obsługiwany przez agencję reklamową NoS/BBDO. Na poziomie globalnym w przetargu na media oprócz MindShare brały także udział domy mediowe OMD oraz Universal McCann. (PU)