Kraj

The Mediaedge:cia rozpoczął współpracę z Biofarmem

Dom mediowy The Mediaedge:cia rozpoczął współpracę z producentem farmaceutyków firmą Biofarm, która produkuje i dystrybuuje w Polsce m.in. marki: Tussal,...

Dom mediowy The Mediaedge:cia rozpoczął współpracę z producentem farmaceutyków firmą Biofarm, która produkuje i dystrybuuje w Polsce m.in. marki: Tussal, Magnefar B6, Soyfem, Ginkofar, Halset. Wysokość budżetu, jakim będzie dysponować dom mediowy The Mediaedge:cia, nie została ujawniona. Współpraca między The Mediaedge:cia rozpoczęła się w wyniku przetargu, w którym oprócz domu mediowego The Mediaedge:cia brał jeszcze udział dom mediowy Media Planning. W piątek 18 października br. rozpoczęła sie w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3) kampania reklamowa przeciwkaszlowego leku Tussal. Wcześniej, w październiku br. wystartowały ponadto dwie inne kampanie reklamowe: leku na menopauzę o nazwie Soyfem oraz środka stosowanego w zaburzeniach pamięci i koncentracji o nazwie Ginkofar. W obu przypadkach media zaplanował i kupił dom mediowy The Mediaedge:cia. Kampania reklamowa Soyfemu przebiega w telewizji (TVP1, TVN), a Ginkofaru w ogólnopolskich stacjach radiowych (RMF, Program I Polskiego Radia SA). Od strony kreacji wszystkie kampanie reklamowe przygotowała agencja reklamowa Artis z Poznania. Od początku roku do końca września br. Biofarm wydał na kampanie reklamowe w telewizji, prasie i radiu 7 mln zł (Expert Monitor). (PR)