Kraj

STU Ergo Hestia SA zamierza reklamować pakiety ubezpieczeń

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Ergo Hestia SA" przygotowało kampanię reklamową wspierającą sprzedaż jednego z flagowych produktów firmy - pakietu Hestia 7....

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe “Ergo Hestia SA” przygotowało kampanię reklamową wspierającą sprzedaż jednego z flagowych produktów firmy – pakietu Hestia 7. Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Hestia Art, należąca, podobnie jak towarzystwo, do grupy kapitałowej Ergo Hestia. Budżet planowania i zakupu mediów obsługuje dom mediowy Star Media. Hestia 7 to pakiet siedmiu podstawowych ubezpieczeń indywidualnych zabezpieczających osoby, ich rodziny i majątek. Działania reklamowe będą miały miejsce w listopadzie i grudniu br. Reklamy pojawią się wyłącznie w prasie (magazyny, tygodniki i dzienniki ogólnopolskie). Planowana kampania jest kontynuacją działań reklamowych prowadzonych wiosną br. Przedstawiciele towarzystwa zastanawiają się nad włączeniem do kampanii dwóch innych produktów, jednak ostateczne decyzje w tej sprawie jeszcze nie zapadły. Grupa Ergo Hestia jest kontrolowana przez niemieckie towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo, którego właścicielem jest światowy potentat ubezpieczeniowy firma Munich Re. (JP)