Agencja GGK Public Relations i agencja interaktywna ID Advertising przygotowały serwis internetowy dla firmy DuPont. Witryna www.teflon.pl poświęcona jest jednemu z najważniejszych odkryć tej firmy – materiałowi teflon. “Jej celem jest przede wszystkim uświadomienie konsumentom, że Teflon to jest konkretna marka, konkretna rodzina produktów DuPont, i sprawienie, by umieli rozróżnić oryginalny produkt od licznie występujących na rynku podróbek” – mówi Jakub Dmitrowski z GGK Public Relations. Witryna kierowana jest więc przede wszystkim do konsumentów, ale jej część ma charakter BtoB i kierowana jest do handlowców związanych ze sprzedażą naczyń kuchennych pokrytych teflonem. Oprócz opisu produktów firmowanych marką Teflon w serwisie znajdują się m.in. adresy i kontakty do najważniejszych w Polsce producentów wykorzystujących technologię DuPont. Ważnym elementem serwisu przyciągającym do niego internautów ma być dział z przepisami kuchennymi. Promocja serwisu ogranicza się na razie do działań PR, ale jak mówi Dmitrowski, najprawdopodobniej wsparta zostanie kampanią bannerową w internecie. (MG)