M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marshall Cavendish Polska wprowadza nową edycję "Świata Wiedzy"

Serwis Dzienny | 21 października 2002, 00:00

Wydawnictwo Marshall Cavendish Polska wprowadził do sprzedaży "Świat Wiedzy" w odnowionej szacie graficznej, większym formacie i objętości (48 stron). Dołączony...

Wydawnictwo Marshall Cavendish Polska wprowadził do sprzedaży "Świat Wiedzy" w odnowionej szacie graficznej, większym formacie i objętości (48 stron). Dołączony do niego został zestaw uczniowski: linijka, kalkulator oraz długopis. Jego sprzedaż wspiera kampania promocyjna w mediach oraz specjalna akcja edukacyjna prowadzona pod hasłem "Dlaczego człowiek może latać". Kampania reklamowa nowej edycji "Świata Wiedzy" będzie prowadzona w radiu i telewizji oraz na billboardach. Rusza również cykl lekcji przyrody dla uczniów szkół podstawowych pod hasłem "Dlaczego człowiek może latać". Leszek Mańkowski, wicemistrz polski w lotach na paralotniach z napędem, członek polskiej kadry narodowej, odwiedzi szkoły podstawowe w całym kraju. Przybywając do każdej z nich na paralotni, przeprowadzi lekcję przyrody dla uczniów klas IV, V i VI. "Świat Wiedzy" ukazuje się jako dwutygodnik. Każdy numer zawiera wiadomości z siedmiu działów tematycznych. Wraz z drugim numerem czytelnicy otrzymają bezpłatny segregator. Marshall Cavendish Polska wydaje magazyn od 1996 r.

Czytaj więcej na temat: , ,