Kraj

ComPress wkracza na rynek marketingu bezpośredniego

Agencja public relations ComPress SA poszerza swoją ofertę o działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Nowymi usługami zajmować się będzie wydzielony...

Agencja public relations ComPress SA poszerza swoją ofertę o działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Nowymi usługami zajmować się będzie wydzielony w tym celu dział agencji – Studio Marketingu Bezpośredniego ComPress Direct. Jak mówi Marta Jędrzejewska, koordynator ComPress Direct, agencja zdecydowała się na taki krok w wyniku obserwacji rynku, prowadzących do wniosku, że coraz większe części budżetów marketingowych firmy przeznaczają właśnie na marketing bezpośredni. “Poza tym mieliśmy dużo zapytań ze strony naszych dotychczasowych klientów PR-owych i stwierdziliśmy, że najlepiej będzie, jeśli poszerzymy zakres swoich usług” – mówi Jędrzejewska. Agencja prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma klientami potencjalnie zainteresowanymi usługami ComPress Direct, podpisanie pierwszych umów powinno nastąpić w najbliższych dniach. ComPress Direct nie będzie się koncentrował na obsłudze w zakresie marketingu bezpośredniego dotychczasowych klientów agencji – ma się zająć przede wszystkim pozyskiwaniem nowych klientów. “Na początku poszukiwać ich będziemy przede wszystkim w branżach, w których czujemy się najmocniejsi jako agencja public relations, czyli IT, motoryzacyjnej i farmaceutycznej. Jednak docelowo nie zamierzamy się do nich ograniczać” – mówi Jędrzejewska. Agencja ComPress SA, stowarzyszona w sieci Fleishman-Hillard Inc., świadczy w Polsce usługi public relations od 1990 r. Wśród jej obecnych kleintów znajdują się m.in. GlaxoSmithKline, Prokom, Infovide, Renault. (MG)