Kraj

Webtel przygotował dla Organon Polska akcję dla kobiet

Firma Webtel przygotowała dla koncernu farmaceutycznego Organon Polska specjalną akcję e-marketingową związaną z tabletką antykoncepcyjną Cerazette. "Jej celem jest przede...

Firma Webtel przygotowała dla koncernu farmaceutycznego Organon Polska specjalną akcję e-marketingową związaną z tabletką antykoncepcyjną Cerazette. “Jej celem jest przede wszystkim poinformowanie rynku o wprowadzeniu produktu” – mówi Joanna Krześniak, dyrektor działu obsługi klienta w firmie Webtel. Akcja polega na tym, że kobiety biorące pigułki antykoncepcyjne wpisują dane w postaci numeru telefonu komórkowego oraz miasta, w którym mieszkają, na stronie kobiety.org (przygotowanej przez Webtel) i przez 28 dni codziennie otrzymują wiadomość SMS: “Weź pigułkę” na swój telefon komórkowy. Usługa jest bezpłatna. Cerazette jest pierwszą tabletką antykoncepcyjną skierowaną do kobiet karmiących piersią. Usługa ma ułatwić kobietom stosującym Cerazette jej regularne przyjmowanie, co jest istotne w przypadku tego właśnie preparatu. Nowo wprowadzona pigułka i możliwość przypominania poprzez SMS są promowane przez lekarzy ginekologów. Usługa jest częścią kampanii edukacyjnej przygotowanej przez agencję public relations Sigma International pod patronatem medialnym miesięcznika “Rodzice” wydawanego przez wydawnictwo Gruner + Jahr Polska i dotyczącej karmienia piersią. Akcja prowadzona na zlecenie Organon Polska rozpoczęła się na początku października br. i potrwa do stycznia br. Przebiega ona pod hasłem “Karmienie piersią – fakty i mity”. Celem jest przede wszystkim informacja o zaletach karmienia piersią. Składają się na nią działania z zakresu media relations. Dodatkowo w grudniowym numerze miesięcznika “Rodzice” znajdzie się specjalny dodatek o karmieniu piersią, a w listopadzie będzie miała miejsce akcja mailingowa skierowana do kobiet, które właśnie urodziły dziecko. (PU)