Kraj

Toyota uruchomiła witrynę dla klientów i dealerów

Agencja interaktywna e-point SA uruchomiła dla Toyoty Motor Poland serwis internetowy www.mojatoyota.pl. Jego celem jest wykreowanie wizerunku Toyoty w polskim...

Agencja interaktywna e-point SA uruchomiła dla Toyoty Motor Poland serwis internetowy www.mojatoyota.pl. Jego celem jest wykreowanie wizerunku Toyoty w polskim internecie oraz usprawnienie komunikacji między potencjalnymi klientami, centralą firmy i dealerami. Jak mówi Michał Waszkiewicz, dyrektor ds. marketingu e-point SA, głównym elementem serwisu jest konfigurator samochodów, pozwalający potencjalnym klientom Toyoty znaleźć odpowiedni dla siebie model samochodu (z wybranym wyposażeniem), sprawdzić jego cenę, wybrać dealera czy umówić się na jazdę próbną. Serwis jest właśnie promowany internetową kampanią reklamową, której szczegółów Waszkiewicz nie ujawnia. Serwis jest też częścią systemu ekstranetowego łączącego sieć dealerów Toyoty, którzy mogą za jego pośrednictwem komunikować się z centralą oraz między sobą. Dla dealerów skonstruowany został również tzw. generator stron – pozwalający każdemu salonowi na szybkie stworzenie własnej witryny www, utrzymanej jednak w korporacyjnym stylu Toyoty. (MG)