M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama ma zachęcić Włochów do zwiększenia wydatków

Serwis Dzienny | 5 listopada 2002, 00:00

Włoskie stowarzyszenie Consumer Advertising Association (CAA) rozpoczęło kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie Włochów do zwiększenia wydatków konsumpcyjnych. Ma to...

Włoskie stowarzyszenie Consumer Advertising Association (CAA) rozpoczęło kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie Włochów do zwiększenia wydatków konsumpcyjnych. Ma to pomóc przeżywającej kryzys gospodarce tego kraju. Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja reklamowa Armando Testa. Kampania sponsorowana jest przez CAA oraz Stowarzyszenie Włoskich Wydawców. Towarzyszą jej działania public relations oraz różnorodne akcje edukacyjne. Chodzi o zwiększenie wśród konsumentów świadomości, że mogą oni wpływać na polepszenie sytuacji włoskiej gospodarki. "Gdy gospodarka zwalnia, część osób reaguje przesadnie i zaczyna oszczędzać, pomimo że na pewne wydatki może sobie pozwolić" - mówi rzecznik CAA. "Zmniejszenie wydatków powoduje, że problem narasta. Chcielibyśmy, aby ludzie wydawali więcej, oczywiście tylko na poziomie, który jest dla nich sensowny" - dodaje.

Czytaj więcej na temat: , ,