Kraj

Viva Polska rozpocznie w przyszłym roku kampanię reklamową

Stacja muzyczna Viva Polska planuje na przyszły rok kampanię reklamową. "Jej celem będzie przede wszystkim promocja nowego logo stacji i...

Stacja muzyczna Viva Polska planuje na przyszły rok kampanię reklamową. “Jej celem będzie przede wszystkim promocja nowego logo stacji i przekazanie filozofii stacji” – mówi Ewa Czekała, marketing manager w Viva Polska. Nowe logo będzie pozbawione wyrazu “Polska” i zniknie z niego zielona ramka. Kampania reklamowa rozpocznie się w styczniu i potrwa do grudnia 2003 r. Będzie się składała z trzech etapów: od stycznia do marca lub kwietnia będzie miała miejsce kampania wizerunkowa, potem od kwietnia do września odbędzie się akcja programowa, a następnie od września do grudnia 2003 r. kampania znów będzie promować wizerunek nadawcy. Grupą docelową kampanii będą osoby w wieku 13-29 lat. Kampania będzie miała miejsce przede wszystkim w prasie, w tytułach takich jak: “Dziewczyna”, “Popcorn”, “Bravo”, “Twist”, “Aktivist”, “Fluid”, “Lajf”, “Tylko Rock”, “Ślizg”, “Metal Hammer”, “Hiro”, “Moment”, “Magazyn hiphop.pl”, “Press” i “Telekabel”. Wsparciem kampanii prasowej będą reklamy w szkołach na nośnikach firmy Advertising & Marketing. Ponadto działania promocyjne będą miały miejsce w internecie, ale Ewa Czekała nie chce jeszcze zdradzać szczegółów tej części kampanii. Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie się stroną kreatywną działań reklamowych. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmie się Viva Polska we własnym zakresie. (PU)