Stacja muzyczna Viva Polska planuje na przyszły rok kampanię reklamową. “Jej celem będzie przede wszystkim promocja nowego logo stacji i przekazanie filozofii stacji” – mówi Ewa Czekała, marketing manager w Viva Polska. Nowe logo będzie pozbawione wyrazu “Polska” i zniknie z niego zielona ramka. Kampania reklamowa rozpocznie się w styczniu i potrwa do grudnia 2003 r. Będzie się składała z trzech etapów: od stycznia do marca lub kwietnia będzie miała miejsce kampania wizerunkowa, potem od kwietnia do września odbędzie się akcja programowa, a następnie od września do grudnia 2003 r. kampania znów będzie promować wizerunek nadawcy. Grupą docelową kampanii będą osoby w wieku 13-29 lat. Kampania będzie miała miejsce przede wszystkim w prasie, w tytułach takich jak: “Dziewczyna”, “Popcorn”, “Bravo”, “Twist”, “Aktivist”, “Fluid”, “Lajf”, “Tylko Rock”, “Ślizg”, “Metal Hammer”, “Hiro”, “Moment”, “Magazyn hiphop.pl”, “Press” i “Telekabel”. Wsparciem kampanii prasowej będą reklamy w szkołach na nośnikach firmy Advertising & Marketing. Ponadto działania promocyjne będą miały miejsce w internecie, ale Ewa Czekała nie chce jeszcze zdradzać szczegółów tej części kampanii. Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie się stroną kreatywną działań reklamowych. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmie się Viva Polska we własnym zakresie. (PU)