Netia Telecom SA zdecydowała, że obsługa mediowa najbliższej kampanii reklamowej marki Netia będzie należała do domu mediowego PanMedia Western. Wybór odbywał się między domami mediowymi PanMedia Western i MindShare Polska. Budżet strategiczno-kreatywny zbliżającej się kampanii reklamowej Netii trafił wcześniej w wyniku przetargu do agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy, która wraz z domem mediowym MindShare Polska należy do grupy WPP. Netia Telecom zamierza współpracować z Gruppą 66/Ogilvy i domem mediowym PanMedia Western na zasadzie projektowej. Kampania reklamowa Netii, którą zrealizują agencja Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy PanMedia Western, dotyczy budowy nowego wizerunku marki Netia. Szczegóły kampanii ani jej budżet nie zostały ujawnione. Od stycznia do września br. Netia Telecom wydała na reklamę w gazetach i radiu 3,9 mln zł (Expert Monitor) oraz na reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej 2,9 mln zł (Media Watch). (PR)