Kraj

Budżet mediowy Netii w domu mediowym PanMedia Western

Netia Telecom SA zdecydowała, że obsługa mediowa najbliższej kampanii reklamowej marki Netia będzie należała do domu mediowego PanMedia Western. Wybór...

Netia Telecom SA zdecydowała, że obsługa mediowa najbliższej kampanii reklamowej marki Netia będzie należała do domu mediowego PanMedia Western. Wybór odbywał się między domami mediowymi PanMedia Western i MindShare Polska. Budżet strategiczno-kreatywny zbliżającej się kampanii reklamowej Netii trafił wcześniej w wyniku przetargu do agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy, która wraz z domem mediowym MindShare Polska należy do grupy WPP. Netia Telecom zamierza współpracować z Gruppą 66/Ogilvy i domem mediowym PanMedia Western na zasadzie projektowej. Kampania reklamowa Netii, którą zrealizują agencja Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy PanMedia Western, dotyczy budowy nowego wizerunku marki Netia. Szczegóły kampanii ani jej budżet nie zostały ujawnione. Od stycznia do września br. Netia Telecom wydała na reklamę w gazetach i radiu 3,9 mln zł (Expert Monitor) oraz na reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej 2,9 mln zł (Media Watch). (PR)