Kraj

Cussons wesprze kampanią odnowioną serię kosmetyków Makler

Cussons Polska wprowadza na rynek serię kosmetyków Makler w nowej szacie graficznej opakowań. Telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków Makler ruszy przed...

Cussons Polska wprowadza na rynek serię kosmetyków Makler w nowej szacie graficznej opakowań. Telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków Makler ruszy przed świętami. Strategią i kreacją działań ATL zajęła się agencja reklamowa D’Arcy. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Media. Celem kampanii reklamowej będzie budowanie nowego wizerunku marki, komunikowanie jej nowego charakteru. Projekty nowych opakowań serii Makler opracowała agencja Huddleston Associates. Zmiana opakowań związana była z potrzebą wyraźnego zakomunikowania nowatorskiego konceptu marki. Gruntownej zmianie uległa grafika wszystkich opakowań. Agencja przygotowująca projekt zachowała jedynie charakterystyczny dla marki podział na kolor granatowy i kolory wariantów. Cena produktów zmieniła się (wzrosła w obrębie tego samego segmentu cenowego) w związku ze zmianami w jakości samego produktu oraz w związku z innym niż dotąd pozycjonowaniem marki. Obecnie Makler to 4 płyny po goleniu i dezodoranty o zapachach: Celebration; Sunny Days; Good Times i Attraction oraz dwie pianki do golenia: Normalna i Sensitive, a także kojący i pielęgnujący cerę Żel po goleniu. W mocno nasyconym i konkurencyjnym segmencie kosmetyków męskich (6 konkurujących marek, m.in.: Gillette, Nivea, Adidas) Cussons, producent Maklera, jest liderem, jeśli chodzi o wielkość sprzedaży w Polsce. Należy do niego blisko 23 proc. rynku męskich kosmetyków (dane producenta). Obecny jest głównie w segmencie ekonomicznym i na średniej półce. (PR)