M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rupert Slade podejmuje pracę w domu mediowym Naked

Serwis Dzienny | 14 listopada 2002, 00:00

Rupert Slade, były dyrektor zarządzający Initiative Media Warszawa, został szefem działu nowego biznesu w domu mediowym Naked Communications w Londynie....

Rupert Slade, były dyrektor zarządzający Initiative Media Warszawa, został szefem działu nowego biznesu w domu mediowym Naked Communications w Londynie. Będzie zajmował się także strategią planowania. Slade opuścił warszawski oddział IM w ub.r. i wybrał się w wielomiesięczną podróż m.in. po Azji. Naked Communications jest czołowym brytyjskim domem komunikacji mediowej zajmującym się planowaniem mediów. Został założony latem 2000 r. Jego obroty sięgają 300 mln funtów. Główni klienci to: Siemens, Reebok, Sony Playstation, Associated Newspapers, Bachelors, Honda. Naked został szybko dostrzeżony na konkurencyjnym rynku brytyjskim i zaklasyfikowany jako "neutralny mediowo". Ten modny ostatnio zwrot oznacza m.in., że na proces planowania mediów nie mają wpływu specjalne układy agencji z mediami, że znacznie częściej wybiera się media alternatywne niż masowe i analizuje efektywność ich wykorzystania. Angielskie magazyny branżowe uhonorowały Naked tytułami Domu Mediowego Roku ("Media Week" w 2001 i 2002 i "Campaign" w 2001). Firma otrzymała także wiele innych prestiżowych nagród za osiągnięcia w dziedzinie planowania, a niedawno została uznana za 14. najbardziej kreatywną w Wielkiej Brytanii (w konkursie brano pod uwagę także projektantów i produkcję filmową). "Zawsze pociągało mnie to, co oferuje Naked - mówi Slade. - Chyba znalazłem swoje naturalne środowisko". Will Colin, partner w Naked, powiedział: "Rupert przejawia ogromny entuzjazm i instynktownie rozumie ideę neutralnego planowania mediów. Jego doświadczenia i perspektywa międzynarodowa bardzo przydadzą się naszej firmie". (MR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,