Kraj

Business Press pod nowym zarządem działa szybko

Istotne przeobrażenia przeszedł od numeru sierpniowego "Europlan". Miesięcznik ten jest dystrybuowany na pokładach Eurolotu SA. Ma obecnie nową, dynamiczniej wyglądającą...

Istotne przeobrażenia przeszedł od numeru sierpniowego “Europlan”. Miesięcznik ten jest dystrybuowany na pokładach Eurolotu SA. Ma obecnie nową, dynamiczniej wyglądającą okładkę, a wewnątrz wprowadzone zostały m.in.: 3 strony informacji kulturalnych, samodzielna rubryka zawierająca relacje z imprez, testy oraz rekomendacje hoteli, restauracji, centrów handlowych, sklepów, pubów itd. We wrześniu nastąpią kolejne zmiany. Wszystkie zmierzają do tego, aby tytuł stał się bardziej praktyczny. Wydawcą “Europlanu”, a także “Kaleidoscopu” i “Businessman Magazine” jest Business Press. Poza “Europlanem” inwestuje on w “Businessmana”. Już wczesną jesienią startuje jego kampania promocyjna. O uczestnikach przetargu, który zostanie rozstrzygnięty pod koniec sierpnia br., wiadomo tylko tyle, że są to dwie małe agencje reklamowe i jedna sieciowa. Wydawca nie podaje wysokości budżetu. (KP)