Istotne przeobrażenia przeszedł od numeru sierpniowego “Europlan”. Miesięcznik ten jest dystrybuowany na pokładach Eurolotu SA. Ma obecnie nową, dynamiczniej wyglądającą okładkę, a wewnątrz wprowadzone zostały m.in.: 3 strony informacji kulturalnych, samodzielna rubryka zawierająca relacje z imprez, testy oraz rekomendacje hoteli, restauracji, centrów handlowych, sklepów, pubów itd. We wrześniu nastąpią kolejne zmiany. Wszystkie zmierzają do tego, aby tytuł stał się bardziej praktyczny. Wydawcą “Europlanu”, a także “Kaleidoscopu” i “Businessman Magazine” jest Business Press. Poza “Europlanem” inwestuje on w “Businessmana”. Już wczesną jesienią startuje jego kampania promocyjna. O uczestnikach przetargu, który zostanie rozstrzygnięty pod koniec sierpnia br., wiadomo tylko tyle, że są to dwie małe agencje reklamowe i jedna sieciowa. Wydawca nie podaje wysokości budżetu. (KP)