Kraj

Żywiec SA rozpoczął trzecią edycję kampanii reklamowej Heinekena

Kampania wizerunkowa piwa Heineken (browar Żywiec SA) realizowana przez agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa ma kolejną, trzecią już odsłonę. Po...

Kampania wizerunkowa piwa Heineken (browar Żywiec SA) realizowana przez agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa ma kolejną, trzecią już odsłonę. Po raz pierwszy w tej kampanii telewizyjny spot został zrealizowany w Polsce przez studio Naive Films. Podobnie jak w dwóch poprzednich filmach tego cyklu piwo Heineken jest umieszczane na tle symboli światowych związanych z turystyką. Tym razem jest to Las Vegas, Tokio i wodospad Niagara (poprzednie oparto na triadzie Londyn – Nowy Jork – Australia i Hawaje – Sewilla – Heathrow). Reżyserem i autorem zdjęć do filmu jest Małgorzata Łupina, a pomysłodawcą ze strony agencji Grey Worldwide Warszawa jest Mariusz Pietrzak. Poprzednie dwa spoty tej kampanii były realizowane w Australii. Pierwszy z nich całkowicie wykorzystywał materiał z globalnej biblioteki marketingowej Heinekena, w drugim skorzystano już częściowo z pomysłów warszawskiego oddziału sieci Grey. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Brand & Media OMD. (TW)