Kampania wizerunkowa piwa Heineken (browar Żywiec SA) realizowana przez agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa ma kolejną, trzecią już odsłonę. Po raz pierwszy w tej kampanii telewizyjny spot został zrealizowany w Polsce przez studio Naive Films. Podobnie jak w dwóch poprzednich filmach tego cyklu piwo Heineken jest umieszczane na tle symboli światowych związanych z turystyką. Tym razem jest to Las Vegas, Tokio i wodospad Niagara (poprzednie oparto na triadzie Londyn – Nowy Jork – Australia i Hawaje – Sewilla – Heathrow). Reżyserem i autorem zdjęć do filmu jest Małgorzata Łupina, a pomysłodawcą ze strony agencji Grey Worldwide Warszawa jest Mariusz Pietrzak. Poprzednie dwa spoty tej kampanii były realizowane w Australii. Pierwszy z nich całkowicie wykorzystywał materiał z globalnej biblioteki marketingowej Heinekena, w drugim skorzystano już częściowo z pomysłów warszawskiego oddziału sieci Grey. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Brand & Media OMD. (TW)