Kraj

MBank uruchomił projekt promocyjny dla swoich użytkowników

Internetowy mBank uruchomił program promocyjny dla swoich użytkowników. Projekt o nazwie mRabatki polegać będzie na współpracy z partnerami handlowymi, którzy...

Internetowy mBank uruchomił program promocyjny dla swoich użytkowników. Projekt o nazwie mRabatki polegać będzie na współpracy z partnerami handlowymi, którzy oferować będą klientom płacącym kartami mBanku rabaty na swoje produkty. Pierwszym partnerem programu została firma odzieżowa Reserved, która do końca roku udzielać będzie klientom mBanku 10 proc. zniżki na wszystkie swoje produkty. “Chcemy, by był to już stały nasz program, dostarczający wartość dodaną naszym klientom” – mówi Szymon Midera, rzecznik mBanku. Bank prowadzi obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi partnerami. “Analizujemy płatności kartami, jakich dokonują klienci mBanku – chcemy dopasować naszą ofertę promocyjną do ich rzeczywistych potrzeb” – dodaje Midera. Oznacza to, że wśród partnerów projektu mRabatki znajdą się najprawdopodobniej kolejne sklepy odzieżowe, muzyczne, hipermarkety, a nawet linie lotnicze. Program rabatowy promowany jest obecnie na stronie głównej mBanku oraz w salonach Reserved. Docelowo ma być również promowany w witrynach internetowych partnerów programu. (MG)