Zagranica

Coca-Cola wprowadza w Hiszpanii napoje z postaciami Disneya

Koncern Coca-Cola i wytwórnia filmowa Disney zadecydowały, że Hiszpania będzie pierwszym rynkiem europejskim, gdzie pojawią się nowe soki i napoje...

Koncern Coca-Cola i wytwórnia filmowa Disney zadecydowały, że Hiszpania będzie pierwszym rynkiem europejskim, gdzie pojawią się nowe soki i napoje mleczne pod marką Mickey Advetures. Produkt jest kierowany do dzieci i był już wcześniej dostępny w USA i Meksyku. Coca-Cola atakuje atrakcyjny segment napojów niegazowanych, który w Hiszpanii ma na razie 5-proc. udział w rynku, ale wykazuje aż 23-proc. dynamikę. Tradycyjna domena koncernu – napoje gazowane – odnotowały w ciągu ostatniego roku tylko 4-proc. wzrost. Spodziewana jest kampania reklamowa nowych produktów, ale rzecznik Coca-Coli nie chciał ujawnić, czy będzie ją realizować wiodąca agencja reklamowa koncernu – McCann-Erickson.