Kraj

L'Oreal wspiera reklamowo sprzedaż farby do włosów Preference

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową farb do włosów Preference. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, a...

Koncern kosmetyczny L’Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową farb do włosów Preference. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Kampania reklamowa prowadzona jest w prasie (m.in. “Twój Styl”, “Pani” oraz “Elle”). Jak powiedziała Anna Stupkiewicz-Ostrowska, group brand manager L’Oreal Paris, pod koniec listopada br. rozpocznie się kampania telewizyjna tego produktu, której celem będzie dotarcie do szerszej grupy odbiorców oraz wzmocnienie świadomości marki. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN Siedem, TV Puls. Kampania prasowa potrwa do lutego 2003 r., natomiast kampania telewizyjna będzie prowadzona do 22 grudnia br. Nie podano wysokości budżetu reklamowego. (JD)