Kraj

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu

Siemens rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy model telefonu C55. Część kreacji została przygotowana centralnie, adaptacją i przygotowaniem pozostałej części kreacji...

Siemens rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy model telefonu C55. Część kreacji została przygotowana centralnie, adaptacją i przygotowaniem pozostałej części kreacji zajmował się McCann-Erickson Polska, natomiast planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Media Group. Kinga Kozicka, dyrektor marketingu Siemens ICM D, nie ujawnia, jak długo potrwa kampania, na pewno nie zakończy się ona jednak wcześniej niż przed końcem grudnia br. W tej chwili wykorzystywane są billboardy 6×3 m w największych miastach i prasa (kobieca, m.in.: “Cosmopolitan”, “Twój Styl”, “Elle”, “Zwierciadło”, “Gala”, “Viva”, “Wysokie Obcasy” oraz męska, m.in.: “Gazeta Wyborcza”, “Wprost”, “CKM”, “Playboy”, “Maxim”). Docelowo kampania obejmie również telewizję i radio. Jak mówi Kozicka, grupa docelowa zdefiniowana została dość szeroko – są to mieszkańcy dużych miast, w wieku 25-44 lata. Celem akcji jest promocja nowego produktu Siemensa – telefonu C55. W przekazie ma być podkreślana jego główna cecha – dzwonki polifoniczne i możliwość własnego ich nagrywania. (MG)