Kraj

Kampania społeczna Lowe GGK dla Federacji Konsumentów

"Podpisać możesz, przeczytać musisz" - pod takim hasłem przebiega kampania przygotowana przez Lowe GGK dla Federacji Konsumentów. Jej celem jest...

“Podpisać możesz, przeczytać musisz” – pod takim hasłem przebiega kampania przygotowana przez Lowe GGK dla Federacji Konsumentów. Jej celem jest uświadomienie konsumentom konieczności dokładnego czytania rozmaitych umów, np. przy korzystaniu z usług bankowych czy przy zakupie telefonów komórkowych, przed akceptacją i podpisem. Grupę docelową zdefiniowano bardzo szeroko – są to osoby powyżej 18. roku życia. Kampania jest obecna w TVP1, prasie (m.in. “Gazeta Wyborcza”), lokalnych stacjach radiowych i w internecie. Media te nieodpłatnie udostępniły swoją powierzchnię reklamową. Pozyskaniem mediów dla akcji zajął się dom PanMedia Western. Kampania będzie trwać na pewno do końca listopada, rozważane jest jej przedłużenie. (TW)