Wirtualna Polska uruchamia świąteczny turniej lojalnościowy dla swoich użytkowników. Konkurs www.wygraj.wp.pl potrwa trzy tygodnie, promowany będzie kampanią wewnątrz portalu oraz wysyłką informacji w postaci SMS-ów i e-maili do ok. 300 tys. jego użytkowników, którzy brali udział w poprzednich organizowanych przez WP konkursach. “Nie promujemy konkursu Wygraj tak szeroko jak Netmanii, ponieważ jest to zupełnie inaczej pomyślany projekt, wciągający ludzi na krócej i kierowany przede wszystkim do dotychczasowych graczy biorących udział w organizowanych przez nas konkursach” – mówi Marcin Strzałkowski, szef działu sprzedaży usług płatnych Wirtualnej Polski. Partnerami konkursu (i fundatorami nagród) są firmy: PTK Centertel, LPP, Scan Holiday Travel oraz Inteligo Financial Services. Strzałkowski zdradza też, że Wirtualna Polska kończy prace nad trzecią edycją swojego największego przedsięwzięcia konkursowo-promocyjnego, czyli Netmanii. Wystartuje ona najprawdopodobniej na początku przyszłego roku, trwają właśnie końcowe rozmowy z potencjalnymi partnerami. Poprzednia, druga edycja Netmanii miała miejsce w czerwcu br. Udział wzięło w niej 170 tys. internautów. Nagrodą główną w tym konkursie był motocykl Kawasaki. Partnerami portalu w organizacji projektu były Kawasaki Polska i Nordea (bank i towarzystwo ubezpieczeń na życie), które fundowały część nagród i pokrywały część kosztów kampanii reklamowej promującej Netmanię. Jej wartość cennikowa wynosiła ponad 1,2 mln zł, a obejmowała ona nośniki reklamy zewnętrznej, dzienniki lokalne, 40 witryn internetowych oraz Radio Zet i Radiostację. Kreacja przygotowana była przez WP, zakupem mediów przy kampanii Netmanii 2 zajmował się dom mediowy MediaCom. Najprawdopodobniej podobna akcja promocyjna towarzyszyć będzie planowanej na początek przyszłego roku Netmanii 3. Strzałkowski nie ujawnia jeszcze, kim będą tym razem partnerzy konkursu. (MG)