Zagranica

Toyota przekazała budżet mediowy we Francji do ZenithOptimedia

Toyota przekazała wart 65 mln dol. budżet mediowy we Francji domowi mediowemu ZenithOptimedia należącemu do Publicis Groupe i Cordiant Communications...

Toyota przekazała wart 65 mln dol. budżet mediowy we Francji domowi mediowemu ZenithOptimedia należącemu do Publicis Groupe i Cordiant Communications Group. W ostatnim etapie przetargu brały jeszcze udział domy mediowe Media Planning Group i Carat France. Wygrana w tym przetargu oznacza dla domu mediowego ZenithOptimedia powrót do biznesu motoryzacyjnego, z którym dom ten rozstał się w 2000 r., kiedy to stracił budżet mediowy Renault. ZenithOptimedia obsługuje budżet mediowy Toyoty również na innych strategicznych rynkach: w USA i Wielkiej Brytanii. Kreacją na potrzeby kampanii reklamowych Toyoty zajmuje się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi należąca do Publicis Groupe.