Zagranica

CIC Credit Mutuel przekazuje budżet mediowy do Initiative Media

Wiodąca francuska grupa finansowa CIC Credit Mutuel konsoliduje swój budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 40 mln dol., w...

Wiodąca francuska grupa finansowa CIC Credit Mutuel konsoliduje swój budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 40 mln dol., w paryskim domu mediowym Initiative Media należącym do sieci Interpublic Group of Cos. Grupa powstała w wyniku połączenia dwóch struktur: CIC (poprzednio obsługiwany przez Initiative Media) i Credit Mutuel (poprzednio obsługiwany przez Carat France). Initiative Media został wyłoniony na drodze przetargu, w którym udział wzięły m.in. Carat France (Aegis Group), MPG (Havas), OMD (Omnicom) i ZenithOptimedia (Publicis). Kreację reklamową dla CIC Credit Mutuel przygotowują dwie agencje reklamowe: niezależna Australie z Paryża i należąca do Publicis Groupe Paname z Paryża. Połączenie CIC i Credit Mutuel miało miejsce w 1998 r. Według agencji badawczej Standard & Poors to obecnie trzecia grupa bankowa we Francji, która ma 12,9 mln klientów i 12-proc. udział w rynku depozytów i kredytów.