Wiodąca francuska grupa finansowa CIC Credit Mutuel konsoliduje swój budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 40 mln dol., w paryskim domu mediowym Initiative Media należącym do sieci Interpublic Group of Cos. Grupa powstała w wyniku połączenia dwóch struktur: CIC (poprzednio obsługiwany przez Initiative Media) i Credit Mutuel (poprzednio obsługiwany przez Carat France). Initiative Media został wyłoniony na drodze przetargu, w którym udział wzięły m.in. Carat France (Aegis Group), MPG (Havas), OMD (Omnicom) i ZenithOptimedia (Publicis). Kreację reklamową dla CIC Credit Mutuel przygotowują dwie agencje reklamowe: niezależna Australie z Paryża i należąca do Publicis Groupe Paname z Paryża. Połączenie CIC i Credit Mutuel miało miejsce w 1998 r. Według agencji badawczej Standard & Poors to obecnie trzecia grupa bankowa we Francji, która ma 12,9 mln klientów i 12-proc. udział w rynku depozytów i kredytów.