Kraj

Paralotna rozpocznie współpracę z siecią Bosch Diesel Service

Agencja reklamowa Paralotna po wygraniu przetargu rozpoczęła obsługę budżetu reklamowego sieci stacji serwisowych Bosch Diesel Service. Informacje na temat liczby...

Agencja reklamowa Paralotna po wygraniu przetargu rozpoczęła obsługę budżetu reklamowego sieci stacji serwisowych Bosch Diesel Service. Informacje na temat liczby i nazw agencji uczestniczących w przetargu nie zostały ujawnione. Do tej pory firma współpracowała z agencjami reklamowymi na zasadzie projektowej. Paralotna przygotowała jeden layout prasowy, który będzie wykorzystany w kampanii reklamowej zaplanowanej na grudzień 2002 i marzec 2003 r. “Jej celem jest dotarcie do kierowców i nakłonienie ich do korzystania z usług specjalistów sieci Bosch Diesel Service” – mówi Paweł Lis, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Paralotna. Reklama opatrzona hasłem: “Nie każdy powinien zaglądać do Twojego samochodu”, przedstawiająca osła zaglądającego do auta, będzie publikowana w tytułach prasy lokalnej. Nie wiadomo wciąż, kto zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Bosch Diesel Service. (JP)