Agencja reklamowa Paralotna po wygraniu przetargu rozpoczęła obsługę budżetu reklamowego sieci stacji serwisowych Bosch Diesel Service. Informacje na temat liczby i nazw agencji uczestniczących w przetargu nie zostały ujawnione. Do tej pory firma współpracowała z agencjami reklamowymi na zasadzie projektowej. Paralotna przygotowała jeden layout prasowy, który będzie wykorzystany w kampanii reklamowej zaplanowanej na grudzień 2002 i marzec 2003 r. “Jej celem jest dotarcie do kierowców i nakłonienie ich do korzystania z usług specjalistów sieci Bosch Diesel Service” – mówi Paweł Lis, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Paralotna. Reklama opatrzona hasłem: “Nie każdy powinien zaglądać do Twojego samochodu”, przedstawiająca osła zaglądającego do auta, będzie publikowana w tytułach prasy lokalnej. Nie wiadomo wciąż, kto zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Bosch Diesel Service. (JP)