Zagranica

MediaCom będzie pracował dla Scandinavian Airlines

Zakończył się przetarg na międzynarodowy dom mediowy, który będzie obsługiwał linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS). Zwycięzcą został MediaCom należący do...

Zakończył się przetarg na międzynarodowy dom mediowy, który będzie obsługiwał linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS). Zwycięzcą został MediaCom należący do Grey Global Group. Pracę dla SAS rozpocznie w styczniu 2003 r. W przetargu oprócz MediaComu brały udział: OMD (Omnicom), MindShare (WPP), Carat (Aegis) oraz dotychczas obsługujący firmę Mediaedge:cia (WPP). Wysokość budżetu nie została ujawniona. Ubiegłoroczny budżet SAS przeznaczony na kreację obsługiwany przez agencję Lowe Brindfors wynosił 30 mln dol. Za współpracę domu mediowego z nowym klientem odpowiedzialny będzie Brian Akers, CEO MediaCom Nordic.