Kraj

Finał "Olivia Kosmetyk Roku 2002"

Pierwsza edycja konkursu "Olivia Kosmetyk Roku 2002" została rozstrzygnięta. Podczas uroczystego finału okaże się, który kosmetyk czytelniczki miesięcznika uznały za...

Pierwsza edycja konkursu “Olivia Kosmetyk Roku 2002” została rozstrzygnięta. Podczas uroczystego finału okaże się, który kosmetyk czytelniczki miesięcznika uznały za najlepszy. Ogłoszenie wyników oraz ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 4 grudnia br. w Starej Pomarańczarni w Łazienkach Królewskich. Konkurs trwał dziewięć miesięcy. Co miesiąc na łamach “Olivii” (wydawca: Axel Springer Polska) prezentowane były produkty kosmetyczne z dziewięciu kategorii. Produkt, który otrzymał najwięcej głosów czytelniczek, wygrywał w danej kategorii i był jednocześnie nominowany do tytułu “Olivia Kosmetyk Roku 2002”. Podczas uroczystego finału w Starej Pomarańczarni zostaną wręczone dyplomy dla produktów nominowanych w poszczególnych kategoriach oraz statuetka dla Kosmetyku Roku. Produkty, które zwyciężyły w poszczególnych kategoriach oraz nominowane do tytułu “Kosmetyk Roku 2002”:

“Kosmetyki do pielęgnacji ciała” – Żel przeciwko Cellulitowi Body Self-Taut firmy Avon

“Kosmetyki do pielęgnacji twarzy” – Matujący krem trwale nawilżający Thermal S Matt firmy Vichy Laboratoires

“Kosmetyki do makijażu twarzy” – Podkład Matujący Aera Teint firmy Vichy Laboratoire

“Nowości kosmetyczne ” – Linia kosmetyków do pielęgnacji skóry Body Expertise firmy L’Oreal Paris

“Kosmetyki do makijażu oczu i ust” – Pomadka Pielęgnacyjna Nivea Pearl & Shine firmy Beiersdorf-Lechia

“Kosmetyki słoneczne” – Nivea Sun-Spray firmy Beiersdorf-Lechia

“Kosmetyki do paznokci” – Lakier do paznokci 60 Sec Wonderlast firmy Astor

“Kosmetyki do włosów” – Szampon wzmacniający Fructis Fresh firmy Garnier

“Zapach” – Woda perfumowana Miracle firmy Lancome

“Olivia” to magazyn adresowany do kobiet, plasujący się pod względem czytelnictwa na drugim miejscu wśród wszystkich miesięczników (PBC General/SMG&KRC, styczeń-październik 2002, CCS, kobiety, N=15 500). Czytelniczki “Olivii” to osoby młode (75 proc. w wieku do 44), zainteresowane modą oraz urodą i zdrowiem.