Kraj

Redan SA rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Firma odzieżowa Redan SA z Łodzi, właściciel marki ubrań Top Secret, rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego. Z nieoficjalnych informacji...

Firma odzieżowa Redan SA z Łodzi, właściciel marki ubrań Top Secret, rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego. Z nieoficjalnych informacji wynika, że zwycięzcą została agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. “Wybraliśmy agencję reklamową, z którą zamierzamy nawiązać współpracę, jednak nie podpisaliśmy jeszcze z nią umowy. O zakresie obsługi naszego budżetu będziemy dopiero rozmawiać” – twierdzi Piotr Reizler, dyrektor marketingu Redan SA. W przetargu, oprócz Scholz & Friends Warszawa, wzięły udział agencje reklamowe Corporate Profiles DDB i McCann-Erickson Polska. “Chcemy rozpocząć realizację naszej długofalowej strategii wspierania sprzedaży odzieży pod marką Top Secret. Jeżeli po okresie próbnym jakość współpracy będzie odpowiadać obu stronom, zwiążemy się z agencją na dłużej, powierzając jej jak najszerszy zakres obsługi” – twierdzi Reizler. Do tej pory obsługą reklamową budżetu Redan SA zajmowała się agencja reklamowa Diskau. Jej autorstwa była pierwsza kampania reklamowa marki Top Secret, która toczyła się wiosną br. w telewizji. W spotach reklamowych wystąpił popularny polski aktor Paweł Deląg. Reizler odmówił podania informacji, dlaczego firma zdecydowała sie zakończyć współpracę z tą agencją. (JP)