Zagranica

Komisja Turystyki Wysp Kanaryjskich organizuje kampanię reklamową

Komisja Turystyki Wysp Kanaryjskich zdecydowała się na organizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej zachęcającej turystów do spędzania urlopów wypoczynkowych na wyspach...

Komisja Turystyki Wysp Kanaryjskich zdecydowała się na organizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej zachęcającej turystów do spędzania urlopów wypoczynkowych na wyspach hiszpańskiego archipelagu. Działania reklamowe rozpoczęły się w Wielkiej Brytanii, gdyż brytyjscy turyści są najatrakcyjniejszą klientelą kurortów wakacyjnych zlokalizowanych na wyspach (każdego roku odwiedza je ok. 3,5 mln Brytyjczyków). Plakaty reklamowe opatrzone hasłem “Everyone in the Canaries” eksponowane są w londyńskim metrze. Druga edycja kampanii będzie realizowana na stacjach metra w Berlinie oraz na madryckim lotnisku Barajas. Za budżet reklamowy komisji po przeprowadzonym przetargu odpowiada madrycka agencja reklamowa Innova y Comunica Media. Firma przygotowała siedem layoutów plakatów reklamowych przedstawiających najpiękniejsze zakątki Wysp Kanaryjskich, a także sceny z organizowanych fiest i turniejów golfowych.