Kraj

Publicis dla Samochodu Roku 2003 Renault Megane II

Wprowadzeniu na rynek samochodu Megane II, które w drugiej połowie listopada br. uzyskał tytuł Samochodu Roku 2003, towarzyszy kampania reklamowa...

Wprowadzeniu na rynek samochodu Megane II, które w drugiej połowie listopada br. uzyskał tytuł Samochodu Roku 2003, towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Oparta jest na produkcji i pomysłach powstałych w polskim oddziale agencji. Promocja reklamowa Renault Megane II rozpoczęła się 25 listopada br. od tzw. kampanii teaserowej. Dopiero 29 listopada br. ujawnione zostało, co kryje się za hasłami rozpoczynajacymi się od słowa “Mega…”. Cała kampania potrwa do 8 grudnia br. i jest prowadzona w telewizji, radiu oraz prasie. Zakończą ją Dni Otwartych Drzwi 6-8 grudnia br. w salonach Renault. W teaserowej reklamie telewizyjnej stosowana jest niestandardowa metoda prezentowania spotów reklamowych. W czasie pojedynczego bloku reklamowego prezentowane są po trzy spoty: dwa 5-sekundowe i jeden 10-sekundowy. Spoty 5-sekundowe wymieniają jedną z cech Renault Megane II. Trzeci, 10-sekundowy odkrywa zarysy kształtu Megane. Spoty są oddzielone od siebie reklamami innych zleceniodawców. W tygodniu poprzedzającym Dni Otwartych Drzwi emitowane są dwa spoty 15-sekundowe z dwoma megasłowami oraz prezentacją pełnej sylwetki Megane II. Agencja reklamowa Publicis prowadzi kampanie reklamowe dla Renault w Polsce od 1991 r. W kampanii wykorzystano następujące media: telewizja (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat oraz jeden z pakietów Cyfry Plus, prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Puls Biznesu”, “Newsweek”, “Wprost”) oraz radio (Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio Program III, rozgłośnie lokalne).