Kraj

Euro RSCG New Europe wspiera ofertę promocyjną Peugeot

Rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot "Destockage" informująca o atrakcyjnych promocjach samochodów Peugeot. Celem komunikacyjnym kampanii "Destockage" jest wzbudzenie zainteresowania ofertą,...

Rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot “Destockage” informująca o atrakcyjnych promocjach samochodów Peugeot. Celem komunikacyjnym kampanii “Destockage” jest wzbudzenie zainteresowania ofertą, którą Peugeot przygotował na koniec roku, oraz skłonienie potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Peugeot celem zapoznania się z produktem i szczegółami oferty. W skład kampanii wchodzą dwa spoty TV oraz prasa i radio, które informują o “elektryzującej ofercie Peugeot” i zapraszają do odwiedzenia salonów. Kampanię wspiera zestaw materiałów POS, które zostaną umieszczone w salonach Peugeot. Pomysł kreatywny wykorzystuje efekt obrazujący duże wrażenie, jakie robi “elektryzująca oferta Peugeot”. Kampania prasowa też odwołuje się do elektryczności – przedstawia motyw żarówki z hasłem “Moc promocji w salonach Peugeot”. Planowaniem i kupnem mediów zajął się dom mediowy Brand & Media OMD. W kampanii wykorzystano prasę (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Gala”, “Newsweek”, “Polityka”, prasa lokalna), telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN) i radio (m.in. PR1, PR3 i RMF FM). Kampania przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG New Europe potrwa do 15 grudnia br.