Kraj

Axel Springer Polska promuje książkę o dziennikarstwie

Na rynku pojawił się książka "ABC dziennikarstwa" autorstwa Tomasza Lisa, Krzysztofa Skowrońskiego oraz Mariusza Ziomeckiego. "Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego...

Na rynku pojawił się książka “ABC dziennikarstwa” autorstwa Tomasza Lisa, Krzysztofa Skowrońskiego oraz Mariusza Ziomeckiego. “Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego takimi są” – krótko opisuje książkę prof. Jerzy Bralczyk. Na 100 stronach autorzy, znani szerokim kręgom odbiorców, w konkretny i dowcipny sposób opisują niuanse pracy w mediach. “ABC dziennikarstwa” zostało pomyślane jako zwięzłe wprowadzenie do zawodu dziennikarza, oferuje rady i konkretne przykłady dla osób zainteresowanych pracą w prasie, radiu lub telewizji. Do wydania dołączono CD-ROM z prezentacjami filmowymi i dźwiękowymi przygotowanymi przez autorów, które w praktyczny sposób uzupełniają treść podręcznika. Tomasz Lis przedstawia mistrzów amerykańskiego dziennikarstwa telewizyjnego, Krzysztof Skowroński porównuje materiały radiowe przygotowane przez polskie stacje oraz prezentuje archiwalne audycje z udziałem Andrzeja Woyciechowskiego. Mariusz Ziomecki natomiast pokazuje, w jaki sposób przygotować okładki gazet codziennych i magazynów, by przyciągnąć uwagę czytelnika. Wydawnictwo Axel Springer Polska proponuje nowy kanał dystrybucji książki. Można ją zamówić między innymi przez SMS-a.