Na rynku pojawił się książka “ABC dziennikarstwa” autorstwa Tomasza Lisa, Krzysztofa Skowrońskiego oraz Mariusza Ziomeckiego. “Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego takimi są” – krótko opisuje książkę prof. Jerzy Bralczyk. Na 100 stronach autorzy, znani szerokim kręgom odbiorców, w konkretny i dowcipny sposób opisują niuanse pracy w mediach. “ABC dziennikarstwa” zostało pomyślane jako zwięzłe wprowadzenie do zawodu dziennikarza, oferuje rady i konkretne przykłady dla osób zainteresowanych pracą w prasie, radiu lub telewizji. Do wydania dołączono CD-ROM z prezentacjami filmowymi i dźwiękowymi przygotowanymi przez autorów, które w praktyczny sposób uzupełniają treść podręcznika. Tomasz Lis przedstawia mistrzów amerykańskiego dziennikarstwa telewizyjnego, Krzysztof Skowroński porównuje materiały radiowe przygotowane przez polskie stacje oraz prezentuje archiwalne audycje z udziałem Andrzeja Woyciechowskiego. Mariusz Ziomecki natomiast pokazuje, w jaki sposób przygotować okładki gazet codziennych i magazynów, by przyciągnąć uwagę czytelnika. Wydawnictwo Axel Springer Polska proponuje nowy kanał dystrybucji książki. Można ją zamówić między innymi przez SMS-a.