Kraj

Polska Telefonia Cyfrowa szuka domu produkcyjnego

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, rozpisała przetarg, którego efektem ma być wybór domu produkcyjnego i firmy postprodukcyjnej, z którymi...

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, rozpisała przetarg, którego efektem ma być wybór domu produkcyjnego i firmy postprodukcyjnej, z którymi umowa zostanie zawarta na wszystkie produkcje reklamowe w 2003 r. “Do tej pory każda produkcja związana była z nowym wyborem domu produkcyjnego – mówi Renata Flatt, dyrektor ds. komunikacji ATL w PTC. – Współpracowaliśmy chyba niemal ze wszystkimi firmami na rynku, znamy ich dorobek i portfolio. Teraz, mając na względzie optymalizację kosztów, zdecydowaliśmy się na stałą współpracę”. Flat dodaje, że ze względu na ilość produkcji wykonywanych na zlecenie PTC wybrane zostaną najprawdopodobniej dwa domy produkcyjne. “Najważniejszym kryterium wyboru jest cennik usług, jaki zaproszone do przetargu firmy mają nam przedstawić – dodaje Flatt. – Mogą to być widełki cenowe, ale umowa wykluczać będzie możliwość ich zmiany w trakcie współpracy”. Do przetargu zaproszono: Graffiti, Odeon, Oto, Orka, Opus, Film it, ITI Film Studio, Chimney Pot. Rozstrzygnięcie zaplanowano na połowę grudnia br. Wtedy też ma się rozstrzygnąć przetarg na obsługę mediową rozpisany w połowie listopda br. Zaproszono do niego: MediaVest (dotychczas pracujący dla tego klienta), Starcom, Media Direction OMD, MediaCom Warszawa, Optimum Media OMD Poland, MindShare Polska, PanMedia Western, HMS Carat Polska i Mediaedge:cia. Media Direction OMD zrezygnowala z udziału w przetargu Ery, startuje bowiem w przetargu rozpisanym przez TP SA. Od stycznia do października br., według Expert Monitora, PTC wydała 125,2 mln zł na reklamę marki Era i 42 mln zł na reklamę marki Era Tak Tak (bez uwzglednienia reklam wspólnych i outdooru). (AMS)