Kraj

Regionalny budżet mediowy PepsiCo pozostaje w Media Direction OMD

Dom mediowy Media Direction OMD wygrał przetarg na obsługę regionalnego budżetu mediowego Pepsi Cola General Bottlers - wynika z nieoficjalnych...

Dom mediowy Media Direction OMD wygrał przetarg na obsługę regionalnego budżetu mediowego Pepsi Cola General Bottlers – wynika z nieoficjalnych informacji – i będzie kontynuował współpracę z tym klientem. Małgorzata Skonieczna, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Pepsi Cola General Bottlers, nie była w dniu wczorajszym uchwytna. Informacji nie skomentował także Jacek Hendigery, media director w Media Direction OMD. “Należy poczekać na oficjalny komunikat klienta w tej sprawie” – powiedział Hendigery. Wysokość budżetu mediowego PepsiCo Inc. na region Europy Środkowej i Wschodniej nie została ujawniona. W przetargu, który rozpoczął się w październiku br., oprócz domu mediowego Media Direction OMD startowały jeszcze domy mediowe Mediaedge:cia oraz Media Planning. Budżet mediowy PepsiCo Inc. obsługiwany jest w Polsce przez dom mediowy Media Direction od 1999 r. Wcześniej klient ten współpracował z domem mediowym Zenith Media. W 1999 r. pracownicy Zenith Media (m.in. Jacek Hendigery i Paweł Sawicki) przeszli wraz z obsługiwanymi przez siebie klientami, wśród których była także firma PepsiCo Inc., do domu mediowego Media Direction. W tym roku firma PepsiCo Inc. wydała na reklamę w telewizji, prasie, radiu i kinie 65,5 mln zł (styczeń – październik), a w całym 2001 r. wydatki te sięgnęły 85 mln zł (Expert Monitor). (PR)